faq

Veel gestelde vragen


styling & advies


Mocht je vragen hebben of graag advies willen hebben over styling tips, maat, type stof of kleuren, dan staat onze customer service afdeling voor je klaar. Wij antwoorden graag al je vragen en geven je graag tips en adviezen.

Onze customer service is te bereiken van maandag tot vrijdag van 09:00-17:00
telefoonnummer: +31(0)76 3030900
mail: service@by-bar.nl en via de chat op de webshop.


product informatie


het product / de maat waar ik naar op zoek ben, is niet op voorraad. wat kan ik doen?
mocht een item of maat die je wilt bestellen niet meer op voorraad zijn, dan kun je op de pagina van het betreffende artikel door op de maat te klikken jouw e-mailadres achterlaten. Je wordt dan meteen gemaild zodra het artikel weer op voorraad is.

hoe weet ik of een winkel een specifiek artikel nog op voorraad heeft?
mocht je willen weten of er een winkel is die een bepaald item heeft ingekocht, kun je het beste per mail even contact opnemen met onze klantenservice: service@by-bar.nl.

ik ben op zoek naar een artikel die niet meer op de webshop staat?
in de ochtend wordt de voorraad van alle items bijgewerkt. Staat het artikel waarnaar je op zoek bent of een bepaalde maat niet meer op de webshop, dan is deze helaas uitverkocht. Staat het item op de webshop met een coming soon label, dan komt het item binnenkort binnen en kun je je mailadres achterlaten door op de maat te klikken. Je krijgt dan een mailtje zodra het item op de webshop staat. Als je graag wil weten of er een winkel is die het item heeft ingekocht, Neem dan contact op met de klantenservice.

waar vind ik meer productinformatie?
je vindt meer informatie van een specifiek item op de productpagina rechts onderin. Hier kun je informatie vinden zoals beschrijving van de stof, styling en advies, details van het item en wasvoorschriften. Ook vind je meer info op onze verzorging kleding pagina.


bestellen


moet ik een account hebben om een bestelling te kunnen plaatsen?
om een bestelling te plaatsen hoef je geen account aan te maken. Je kunt bij het afrekenproces jouw gegevens invullen en dan wordt de bestelling naar je verstuurd. Wel zijn er voordelen verbonden aan het aanmaken van een account. Jouw adresgegevens worden namelijk bewaard, zodat je sneller aan de slag kan bij een volgende bestelling. Ook heb je meer inzicht in jouw eerdere bestellingen.

let op! wij zijn sinds begin augustus 2021 live met onze nieuwe webshop! heb je voor augustus 2021 voor het laatst een order geplaatst op onze webshop en beschik je over een online account? in verband met de veiligheidsredenen is je account helaas niet meer beschikbaar en vragen wij je om een nieuw account aan te maken op onze webshop. de volgende keer dat je weer bij ons shopt, kun je gemakkelijk je persoonlijke gegevens beheren, aankopen terugvinden en sneller betalen!

hoe kan ik het aantal artikelen in mijn winkelmandje aanpassen?
je kunt items verwijderen of het aantal producten aanpassen in de shopping bag pagina door op het icoontje (winkelmandje) rechts bovenin van de website te klikken. Je kunt eventuele wijzigingen ook doorvoeren tijdens het bestellen in de check out pagina.

hoe kan ik het adres wijzigen tijdens het afrekenen?
je kunt het bezorgadres aanpassen tijdens het afrekenen voordat je de bestelling plaatst.

kan ik een artikel aan mijn bestelling toevoegen of mijn bestelling wijzigen wanneer deze al is afgerond?
wanneer een bestelling is afgerond, is het niet meer mogelijk een extra artikel toe te voegen, een maat te veranderen of een andere wijziging aan te brengen. In dit geval zal een nieuwe bestelling geplaatst moeten worden.

kan ik mijn bestelling nog annuleren nadat hij geplaatst is?
nadat je je bestelling hebt geplaatst sturen wij je een bevestigingsmail met de details van je bestelling. We herinneren je eraan dat het niet mogelijk is om je bestelling te annuleren of te wijzigen nadat deze al in behandeling is genomen.


betalen


welke betaalmethoden kan ik gebruiken?
je kunt betalen met ideal, creditcard (mastercard en visa), bankcontact/mistercash, sofort banking, giftcard en fashioncheque.

waar kan ik een kortingscode invullen?
De kortingscode dient ingevuld te worden onder het kopje “gift card or discount code”, alleen in dit vakje werkt de kortingscode. Let daarnaast goed op de voorwaarden die gelden op de kortingscode. Mocht het alsnog niet lukken met het toevoegen van de kortingscode, neem dan contact op met de klantenservice.

waar kan ik mijn cadeaubon / tegoedbon inwisselen?
de code van de cadeaubon dient ingevuld te worden onder het kopje “gift card or discount code”’. Daaraast is het belangrijk dat je de code vanuit de email kopieert, omdat een ‘nul’ kan worden gezien als de letter O en de letter ‘i’ kan worden aangezien als een ‘l’. Let er daarnaast op dat er geen spatie voor of achter de code staat. Mocht het alsnog niet lukken met het toevoegen van de tegoedboncode, neem dan contact op met de klantenservice of kijk op de cadeaubon pagina.

kan ik ook achteraf betalen?
helaas is het niet mogelijk om achteraf te betalen.


verzenden

kan ik het bezorgadres nog wijzigen nadat mijn bestelling al geplaatst is?
nee helaas is dit niet mogelijk. Om jouw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen, gaan wij hier direct mee aan de slag. Wij kunnen dan helaas geen wijzigingen meer aanbrengen.

ik ben niet thuis op het aflevermoment van het pakketje. Wat kan ik doen?
het is geen probleem als je niet thuis bent bij het afleveren van je pakketje. De postbode zal het pakketje de eerstvolgende werkdag opnieuw bij je aanbieden. Mocht je opnieuw afwezig zijn, dan zal het pakketje naar het dichtstbijzijnde postkantoor worden gebracht. Het pakketje wordt hier dan 7 dagen vastgehouden. Het adres van dit postkantoor vind je in de update die je per mail of sms ontvangt.

kan ik mijn bestelling volgen nadat hij verstuurd is?
direct na het plaatsen van je bestelling ontvang je van ons een orderbevestiging. Wanneer het pakketje door PostNL is opgehaald, ontvang je van PostNL een email met daarin een Track & Trace code. Met deze code kun je de status van je pakket volgen en kijken hoe laat deze bij je wordt bezorgd.

wat is de levertijd van mijn bestelling?
pakketjes worden iedere werkdag bij ons opgehaald en op de eerstvolgende werkdag geleverd. Wij streven ernaar bestellingen die voor 15:00 uur op een werkdag geplaatst zijn de eerstvolgende werkdag bij je af te leveren. Bestellingen die in het weekend geplaatst zijn, worden op maandag verstuurd en op dinsdag bij je afgeleverd. Tijdens de drukke periodes kan het iets langer duren, wij vragen voor je begrip hiervoor. bestellingen die vanuit België geplaatst zijn, kunnen er ook iets langer over doen.

kan ik mijn pakketje ook in de avond laten bezorgen?
momenteel bieden wij deze mogelijkheid nog niet aan.

wat doe ik als ik een artikel heb ontvangen dat beschadigd is?
er wordt uiterste zorg besteed aan de ontwikkeling, kwaliteit en uitvoering van de by-bar producten en diensten. Helaas kan het echter altijd voorkomen dat hier iets is misgegaan waardoor een artikel beschadigd of incompleet wordt afgeleverd. Mocht dit het geval zijn dan kun je contact opnemen met de klantenservice.


retourneren


hoe kan ik een item dat ik gekocht heb retourneren?
we willen graag dat je tevreden bent met jouw by-bar aankopen. Mocht dat helaas niet het geval zijn, dan kan het artikel binnen 14 dagen na ontvangst van het product geretourneerd worden. Het product dient ongedragen en onbeschadigd te zijn.

retouren dienen altijd aangemeld te worden via de online retourenportal van by-bar. we bieden een gemakkelijke en voordelige service aan. daarnaast kun je ook kiezen om het pakket persoonlijk af te geven bij ons hoofkantoor in breda, na online aanmelding van je retour.

ik wil iets retourneren, kan ik dit ook in Breda op het hoofdkantoor afgeven?
je kunt je retour afgeven op ons hoofdkantoor op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur.

kan ik een item retourneren in een van jullie brandstores?
helaas kan je een webshop retour niet afgeven in één van onze brandstores. Wel kan je je retour afgeven op ons hoofdkantoor.

kan ik twee verschillende bestellingen in één doos retourneren?
het is geen probleem om meerdere bestellingen in één doos te retourneren mits de betreffende retourformulieren van de verschillende orders erbij zitten. Dit maakt het voor ons mogelijk om jouw retour snel en correct te verwerken.

moet ik verzendkosten betalen als ik iets retour stuur?
laten we ons bewust zijn van de impact die de modewereld heeft op ons milieu. Samen kunnen we een verandering teweeg brengen. Maak bewustere keuzes, shop slimmer en retourneer minder. Om deze reden kun je bij by-bar niet gratis retourneren en ben je zelf verantwoordelijk voor de retourkosten van je pakket. De kosten zijn afhankelijk van de verzendmethode die je kiest.

kan ik een item van mijn bestelling omruilen?
wil je graag een andere maat bestellen? Retourneer het betreffende artikel en plaats dan een nieuwe bestelling voor de juiste maat. Het aankoopbedrag van jouw retour wordt binnen 5 werkdagen teruggestort op het rekeningnummer waarmee jouw bestelling is betaald.

hoe lang duurt het om mijn retour te verwerken?
zodra wij jouw retour binnen hebben gaan wij hier direct mee aan de slag. Na ontvangst duurt het ongeveer 5 werkdagen voordat jouw retour is verwerkt. In de drukke sale of vakantieperiodes kan het verwerkingsproces van de retouren iets langer duren. Wij vragen je begrip hiervoor.

op welke wijze en wanneer wordt het aankoopbedrag van mijn retour teruggestort?
Zodra wij je retour ontvangen en verwerkt hebben ontvang je van ons een mailtje hierover. Het aankoopbedrag zal binnen 3 tot 5 werkdagen teruggestort worden. Het aankoopbedrag van jouw retour wordt terugbetaald op dezelfde wijze waarmee je de bestelling hebt betaald.


nieuwsbrief


hoe kan ik mij aanmelden voor de nieuwsbrief?
Je kunt je aanmelden voor onze nieuwsbrief links onderaan op onze website. Door je aan te melden voor onze nieuwsbrief ontvang je de laatste nieuwtjes omtrent styling, nieuwe collecties, exclusieve acties and much more.

hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
mocht je onze nieuwsbrief niet meer willen ontvangen, dan kun je je uitschrijven via de link onderaan de nieuwsbrief. Als je klikt op afmelden nieuwsbrief wordt je doorgestuurd naar een pagina en vragen we om de reden van uitschrijving. Vanaf dat moment zul je geen nieuwsbrieven meer ontvangen. Mocht je je achteraf toch bedenken, dan kun je je altijd weer aanmelden via de webshop.

heb je nog vragen?
dan helpen we je graag verder. Neem contact op met onze klantenservice via service@by-bar.nl en we zullen je zo snel mogelijk helpen.

www.by-bar.nl
076 3030 900 (ma - vrij van 09:00 - 17:00)

mijn winkelmandje (0)

Product title

maat:

€29,95

subtotaal

nog 0 voor gratis verzending

ma- vrij voor 15:00 uur besteld, dezelfde dag verstuurd

betaalmogelijkheden