Retouren en klachten

Hoe werkt het retourneren?

We willen graag dat je tevreden bent met je BY-BAR aankopen. Mocht dat helaas niet het geval zijn, dan kan het artikel binnen 14 dagen na ontvangst van het product, zonder opgave van reden, geretourneerd worden. Het product dient ongedragen en onbeschadigd te zijn en (voor zover mogelijk) verpakt te zijn in de originele en onbeschadigde verpakking.
Bij jouw bestelling zit altijd een retourformulier. Indien je een artikel retourneert, vragen we je het volledig ingevulde retourformulier mee te sturen met het artikel.

Retouren moeten verstuurd worden naar onderstaand adres:
BY-BAR
Afdeling Retouren
Van Schootenstraat 19
4835 CJ Breda

Als wij het artikel met het volledig ingevulde retourformulier hebben ontvangen, wordt jouw retour zo snel mogelijk verwerkt. Je bent zelf verantwoordelijk voor een onbeschadigde en nette retourzending van het artikel.

Geld terug sale

Het aankoopbedrag van jouw retour kun je binnen 3 werkdagen terug op het rekeningnummer verwachten waarmee jouw bestelling is betaald.
Artikelen die in de sale gekocht zijn kunnen geretourneerd worden en hiervan wordt het aankoopbedrag ook teruggestort.

Kosten retourneren

Je bent als klant zelf verantwoordelijk voor de retourkosten van het pakket. De kosten zijn afhankelijk van de verzendmethode die je kiest.

Ruilen

Het is helaas niet mogelijk om je artikel te ruilen. We vragen je daarom het betreffende artikel te retourneren en een nieuwe bestelling te plaatsen.  

Cadeaubon en retour

Als je een artikel wilt retourneren die met een cadeaubon is gekocht, wordt er een nieuwe cadeaubon uitgeschreven met het bedrag van het retour gestuurde artikel.

Combinatie aanbieding

Mocht je een artikel willen retourneren dat deel uit maakt van een aanbieding in combinatie met een ander gekocht artikel, dan wordt hiermee rekening gehouden bij de verrekening.
N.B.: Het retourproces duurt één week. Indien u na die tijd nog niets van ons gehoord heeft, neem dan contact met ons op via service@by-bar.nl of bel 31(0) 76-3030900.

Klacht melden

Het team van BY-BAR doet haar uiterste best om je zo snel en goed mogelijk van dienst te zijn. Er wordt uiterste zorg besteed aan de ontwikkeling, kwaliteit en uitvoering van haar producten en diensten. Mocht er onverhoopt toch iets mis zijn, dan vragen we je dit zo snel mogelijk aan ons te melden.

Je kunt een e-mail sturen naar service@by-bar.nl of contact opnemen via bovenstaand contactformulier. Omschrijf de klacht nauwkeurig, eventueel voorzien van een foto, en vermeld – indien van toepassing - het factuurnummer, de aankoopdatum en de locatie waar je het product hebt gekocht (webshop of BY-BAR pop-up store). Wij streven ernaar je binnen 2 werkdagen een antwoord te geven met informatie over de afhandeling van je klacht. Heb je een klacht over jouw aankoop via één van onze verkooppunten, dan vragen we je contact op te nemen met het desbetreffende verkooppunt.

 

Je kunt jouw klacht ook per post aan ons sturen:

BY-BAR B.V.

T.a.v. Klachten
Van Schootenstraat 19
4835 CJ Breda