Retouren en klachten

Hoe werkt het retourneren?

We willen graag dat je tevreden bent met je BY-BAR aankopen. Mocht dat helaas niet het geval zijn, dan kan het artikel binnen 14 dagen na ontvangst van het product, zonder opgave van reden, geretourneerd of geruild worden. Het product moet ongedragen en onbeschadigd zijn en (voor zover mogelijk) verpakt zijn in de originele en onbeschadigde verpakking.

Bij jouw bestelling zit altijd een retourformulier. Indien je een artikel retourneert of wilt ruilen, dien je het volledig ingevulde retourformulier en een kopie van de pakbon mee te sturen met het artikel.

Retouren moeten verstuurd worden naar onderstaand adres:
BY-BAR
Afdeling Retouren
Van Schootenstraat 19
4835 CJ Breda

Als wij het artikel met het volledig ingevulde retourformulier en pakbon hebben ontvangen, zullen wij het artikel zo snel mogelijk beoordelen en indien nodig omruilen dan wel vergoeden. Je bent zelf verantwoordelijk voor een onbeschadigde en nette retourzending van het artikel. Van sale artikelen ontvang je geen geld terug, maar ontvang je een cadeaubon die je kunt gebruiken voor een volgende bestelling in de webshop.

Kosten retourneren

Je betaalt zelf de retourkosten bij het postkantoor. Indien wij het verkeerde product hebben geleverd of de fout op een andere manier te wijten is aan ons handelen, neemt BY-BAR de kosten van een retourzending voor haar rekening. Indien je het product niet wilt ruilen, zullen wij jouw aankoopbedrag zo spoedig mogelijk terugbetalen of bij sale artikelen een cadeaubon uitschrijven.

Ruilen

Geef op het retourformulier aan voor welk artikel je het retour gestuurde artikel wilt ruilen, inclusief de productnaam, maat en kleur. Bij ruiling wordt het geruilde product kosteloos naar je verzonden. Je betaalt wel zelf de retourkosten bij het postkantoor.

Sale artikelen

Artikelen gekocht in de uitverkoop kunnen ook geretourneerd worden. Van deze sale artikelen krijg je geen geld terug. Je ontvangt de waarde van de retour gestuurde artikelen in de vorm van een cadeaubon, die in te wisselen is bij een nieuwe bestelling op www.shop-by-bar.nl.

Cadeaubon en retour

Als je een artikel wilt retourneren dat met een cadeaubon is gekocht, wordt de cadeaubon weer geactiveerd met het bedrag van het retour gestuurde artikel.

Combinatie aanbieding

Mocht je een artikel willen retourneren dat deel uit maakt van een aanbieding in combinatie met een ander gekocht artikel, dan wordt hiermee rekening gehouden bij de verrekening.

N.B.: Het retourproces duurt twee weken. Indien u na die tijd nog niets van ons gehoord heeft, neem dan contact met ons op via service@by-bar.nl of bel 31(0) 76-3030900.

Klacht melden

Het team van BY-BAR doet haar uiterste best om je snel en goed van dienst te zijn. Er wordt uiterste zorg besteed aan de ontwikkeling, kwaliteit en uitvoering van haar producten en diensten. Mocht er onverhoopt toch iets mis zijn, dan dien je dit zo snel mogelijk aan ons te melden.

Je kunt een e-mail sturen naar service@by-bar.nl of contact opnemen via bovenstaand contactformulier. Omschrijf de klacht nauwkeurig eventueel voorzien van een foto en vermeld – indien van toepassing - het factuurnummer, de aankoopdatum en de locatie waar je het product hebt gekocht (webshop of BY-BAR pop-up store). Wij trachten je binnen 3 werkdagen een antwoord te geven met informatie over de afhandeling van je klacht. Heb je een klacht over jouw aankoop via één van onze verkooppunten, dan dien je contact op te nemen met het desbetreffende verkooppunt.

Je kunt jouw klacht ook per post aan ons  sturen:
BY-BAR B.V.
tav Klachten
Van Schootenstraat 19
4835 CJ Breda